mariauusimaki

bra dag

Publicerad 2012-02-01 22:14:30 i Allmänt,

Idag har varit en bra dag! Jag har hunnit med massor! Två lektioner var inställda så dagen blev mycket kortare än plnerat. Efter skolan mötte jag upp marcus i stan för att köpa present åt hans bror och lite bra att ha till mig, såsom hårsnoddar och klädrulle. Efter stan åkte jag hem och pluggade det sista på uppgiften och skickade in den. Hann med en marsvinsköpare där också. Vid halv sju följde jag med sara på ett danspass på friskis som var helt galet kul! Imorgon kommer jag ha en sjuk träningsvärk. Efter träningen tog jag en lång skön dusch och städade äntligen mitt rum och bäddade rent sängen. Nu är jag dödstrött och ser fram emot sovmorgonen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela