mariauusimaki

bra kväll

Publicerad 2012-02-14 21:28:36 i Allmänt,

Det blev en rätt bra dag idag! Eller väldigt bra faktiskt! Jag och marcus har ätit en hel förpackning ballerina kladdkk och kollat på några avsnitt av greys anatomy. Han försökte sig på att lära mig spela trummor men jag föll ifrån takten redan på andra slaget..men jag är bra på mycket annat! Vi har pluggat matte och gått till affären i snökaoset för att köpa gottis till lite filmmys som vi ska ha nu! Karisma har blivit tingad idag. Inte av vem som helst utan Denise! Känns underbart att en liten pärla som karisma hamnar hos henne! Nu blir det film!

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2012-02-14 21:58:51

Åhh Maria, blir ju alldeles rörd, tack så jättemycket och tack för att jag får köpa henne :D Längtar!

PS - jag tror att jag kommer att kalla henne "Måna Belle" :D

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela