mariauusimaki

dance

Publicerad 2012-02-22 17:15:23 i Allmänt,

Om en timme är det dax för dans! Vi tänkte gå på ett konditionspass efteråt också :)

Nu sitter jag och förbereder talet i svenska nationella som jag ska ha på fredag. Jag tycker det är så svårt att planera vad man ska säga, jag är van att bara öppna munnen och det som slinker ur slinker ur ;)

Häromdagen pratade jag och ewe om studenten på tåget påväg hem. Det är så nära nu! Läskigt nära! Vi räknade att vi har 25 skoldagar kvar om man räknar bort all praktik och så. 25 dagar!? Jag har börjat fundera lite på studentpresent, någon sånt lär man ju önska sig också. Och eftersom det kan hända att jag flyttar till hösten, om jag kommer in på Skara är det nog smart att önska sig sånna saker. Eller om jag får mitt vikariat förlängt kanske jag tillochmed kan flytta då. Jag har iallfall sett en serie porslin som jag tycker är helt underbart fin! Mateus heter den. Den finns i massor av färger och former. Ååh vad jag längtar tills jag får inreda min egna lägenhet!

Nu måste jag byta om till träningskläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela