mariauusimaki

fredag

Publicerad 2012-02-10 07:55:16 i Allmänt,

Godmorgon! Det var lite av en kaos morgon imorse! Jag sprang runt som en virrig höna och packade ner allt jag behöver till skolan, kvällen och kläder för morgondagen. Sölade lite väl mycket vid frukosten och fick stressa. Då lägger plötsligt min mobil av! Den lever totalt sitt eget liv och jag kan inte göra någonting! Halvspringer till bussen med tung väska och påse, i -17 graders kyla och halvhala skor. När jag kommer fram är busshållsplatsen tom och jag kan inte kolla klockan, för mobilen var av. Tillslut kom iallafall bussen och mobilen återuppstod! Dessutom satt marcus på bussen, så det blev en rätt bra morgon ändå! Nu sitter jag på tåget och pluggar det sista inför provet. Blev förhörd igårkväll och känner mig faktiskt rätt lugn, för en gång skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela