mariauusimaki

Godmorgon tisdag!

Publicerad 2012-02-07 07:11:22 i Allmänt,

Det känns som måndag idag, för att jag var ledig igår. Rätt okej! Jag hade tänkt att ta en lång skön morgon idag men av någon anledning ringde inte klockan. Jag vaknar av mig själv och känner att klockan känns mycket. I och försig var et bara en kvart efter att jag skulle gå upp men tänk hur länge jag hade kunnat försova mig!

Men jag fick en lugn morgon ändå och nu sitter jag och äter en riktig brakfrukost! Idag är det rätt mycket att göra, måste plugga på tåget, hr låååånga lektioner och måste plugga på håltimmen. Efter skolan åker jag raka vägen till Marcus där vi ska fira hans bror som fyller 15 år idag!

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela