mariauusimaki

goooodmorgon!

Publicerad 2012-02-01 09:08:56 i Allmänt,

Jag förstår inte varför jag ska vara så sjukt trött på mornarna!! Jag sitter som en zombie på tåget. Idag får jag tillbaka mitt rum. Ni anar inte hur skönt det kommer att vara! Det första jag ska göra är att städa! Först efter att ha bott i marcus kaos i en vecka och sen har sara rört till det fullständigt. Jaaa jag är pedant. Idag visade det sig bli en rätt kort skoldag då en lärare är sjuk. Från 9:30-13:30. Efter skolan ska jag möta upp marcus och handla present åt hans bror. Ikväll ska jag antingen dansa med sara eller kolla film med marcus :-)

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-02-01 12:25:53

Haha du kan väl inte mena att Marcus är en slarver;)? <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela