mariauusimaki

helg!

Publicerad 2012-02-03 13:33:01 i Allmänt,

Det blev ingen skola idag! Redan när jag kom in till stan och skulle sätta mig på tåget hörde jag att tågen inte gick enda upp. Men tänkte att jag fåt väl traggla mig igenom smeten med ersättningsbussar och så. MEN när jag klev av i Stockholm Södra och mötte upp ewe tog vi tunnelbanan till T-centralen. Men där var det HELT KAOS och strömavbrott så inga tåg gick överhuvud taget. Så vi bestämde oss snabbt för att vända hem igen. Vi skulle aldrig hinna upp till skolan på de få lektioner vi hade idag.

Så vi vände somsagt tillbaka till Södertälje där jag klippte mig, åt lunch, köpte nagellack och spraybalsam till håret. Jag har blivit så otroligt lat att jag nästan aldrig orkar använda balsam när jag duschar längre. Men jag ser att håret tar stryk av det. Så nu ska jag göra inpackning en gång i veckan och använda balsamsprayen varje dag.

I eftermiddag ska jag ha ett telefonsamtal som kan betyda ett enormt lyft för petklass. För er som nu är marsvinsmänniskor..Mer om det när det är klappat och klart!

Det kanske också blir ett pass på friskis med syster ikväll också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela