mariauusimaki

kanske världens tråkigaste ämne?

Publicerad 2012-02-09 16:04:10 i Allmänt,

Sitter här och pluggar religion. Det kan nog vara det tråkigaste ämnet som finns! Varför ska jag kunna religion för när jag ska jobba på en klinik? Onödigt! Hursomhelst har vi ett prov imorgon så det är bara att plugga till det!

När jag kom hem hade Millie fött sina ungar. Två helt underbara honor. En eng crested pe white. Helt otrolig typ och ögon, samt en self cream med öronveck, men färgen verkar bli jämn så det är lite klurigt med henne..
Det är två stora klumpar, lite trötta är de, men det kan ha varit en lång och jobbig förlossning. På K ska de heta. Funderar på Karisma och någonting mer!

Ikväll är det alltså bara plugg som gäller, men imorgon däremot, då ska vi fira Frida som fyller år! Ingen av oss hade tid när hon fyllde 18 så vi tar igen det iår! Efter skolan åker jag och Lovisa till stan och fixar lite present och såntdära. Jag tänkte också köpa en kjol som jag spanat på, och kan ha på kvällen! Sedan fixar vi oss hos Lovisa, går till Hanna och äter och sedan vidare ut! Det kommer bli en fantastisk kväll!

Men först måste jag plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela