mariauusimaki

knäckebröd är underskattat

Publicerad 2012-02-15 07:44:58 i Allmänt,

Jag vaknade alldeles för tidig imorse hos marcus och kom på att jag glömt några skolböcker hemma. Tror ni att jag kunde somna om för att gå upp den tiden det var tänkt? Ne såklart inte..så jag gjorde mig iordning och gick hem, för att hämta böckerna. Och klockan var inte mer än 6...Rätt skönt med en promenad på morgonen ändå, det var jag och plogbilen ute.

Nu har jag haft en riktig slömorgon! Har fixat mig i hundra år, och ätit frukost i ytterligare 100 år. Jag har fått dille på wasas havreknäcke! Det är så otroligt gott med smör och ost så jag skulle kunna leva på det! Det är ungefär vad min frukost har bestått av, haha!

Idag tar jag bilen till skolan, kände inte för att stå och frysa i väntan på bussar och tåg..

Ha en underbar dag alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela