mariauusimaki

livstecken

Publicerad 2012-02-06 20:18:25 i Allmänt,

Ja hallå ja!

Den här helgen har verkligen varit fullspäckad! Jobbade på skolan både lördag och söndag. Jag var ute i ladan med fåren. Väldigt kallt ute, men jag hade på mit i princip alla kläder jag äger och har. Det var inte så mycket att göra så jag mös mest med lammen och fåren :)

På lördagskvällen åkte jag och Ewe till Lovisa för att ha lite närmare till skolan på morgonen därpå. Vi alla var lite haft döda på kvällen så vi låg och åt godis och kollade lite halvt på melodifestivalen. På söndagen var det dax för ännu en dag. Direkt efter åkte jag och plockade upp mormor för att sedan åka till min kusin Emilia och firade hennes 15årsdag! Därifrån åkte jag direkt till Ewe där vi jobbade på den teoretiska delen på projektarbete t hela kvällen. Idag har vi också jobbat projektarbete fast ute med Allan. Kom hem lagom till middagen och nu är marcus här. Vi båda har lite att plugga men den blir det en lugn kväll!


Ett av lammen och två tackor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela