mariauusimaki

lördag

Publicerad 2012-02-25 17:51:32 i Allmänt,

Jag har haft fullt upp idag! Trots att jag vaknade vid 9 (av mig själv och jätteutvilad!!) så har jag knappt haft en lugn stund! Började förmiddagen med syster på stan. Vi köpte lite smått och gått, blandannat ett par skor. Det är bra med samma storlek som lillsyrran, då köper vi skorna tillsammans! Idag köpte vi ett par svarta pumps som jag ska ha på min studentskiva, jag måste bara lära mig att gå i dem först, haha...

När jag kom hem har jag fixat och planerat inför min furuvikspraktik. Det ska bli så coolt att vara borta sådär, det bästa är nog att jag kan äta hur mycket och vad jag vill!!
Alldeles strax ska jag åka in till stan för att bli upplockad av en vän och åka till fryshuset där marcus ska ha en spelning med bandet!

Ha en bra kväll alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela