mariauusimaki

lov!

Publicerad 2012-02-24 16:26:58 i Allmänt,

Nu är det äntligen lov! Det behövs verkligen. Nationella talet idag gick bra! Är väldigt nöjd faktiskt. Det var massor av förseningar så jag hann inte med så mycket mer än talet. Jo jag har bytt praktikplats med en tjej i klassen, så nu ska jag vara på furuvik istället för fjärilshuset! Har först en vecka lov, sen är det dax för praktik! Men innan praktiken ska jag åka och hälsa på en vän som jag saknar någon enormt! Åker nog på fredag eller lördag :)

Men fööörst en hel vecka lov! Först ska min syster firas, och imorgon har marcus en stor konsert med hans band dit jag ska med en massa vänner. På söndagen ska jag stå på en mässa och göra lite reklam för marsvinsföreningen. Resten av veckan ska fyllas med fika med underbaraste Jenifer, häng med mormor, slutspurten på projektarbete och mys med marcus. Härligt lov om jag får säga det själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela