mariauusimaki

mensvärk borde utrotas!

Publicerad 2012-02-13 08:55:38 i Allmänt,

Varför ska något så naturligt som mensvärk förstöra en hel dag? Är det meningen att man ska ligga och vrida sig för att det gör så ont i magen och ryggen och man knappt kan gå? Jäkla mensvärk! Det har förstört hela min måndag! Vi skulle sitta kvar idag i skolan och göra klart ett arbete, men nu får de stackarna i min grupp göra det själva. Känner mig elak.

Så jag tänkte inta liggpostition här idag, men värmedyna på magen. Och lite te, och lite godis. Jag måste ringa samsung support för min mobil håller på med något den inte alls ska göra. Byter bakgrundsbilder och beter sig skumt. Sen tänkte jag plugga inför provet, och äta lite mera godis. Bjuder på en bild på en av bebisarna som kom i veckan sålänge!


Nybackens Karisma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela