mariauusimaki

mina fötter

Publicerad 2012-02-11 16:29:45 i Allmänt,

Konstant dans från 11-02 resluterar i onda fötter! Haha folk måste skrattat åt mig när vi gick hem igårkväll, hade så jäkla ont i fötterna! Men det var det värt! Det var en mycket bra kväll igår på ACE med fina människor och mycket skratt, som alltid! strax innan 3 kom vi hem till Lovisa och tog en riktig sovmorgon och en brakfrukost imorse.

Kom hem för ett litet tag sedan. Hade 45 minuter i stan som jag behövde fördriva innan min buss gick så jag gick förbi HM och köpte 2 stycken clutchar (ar/er???) som jag spanat in länge, i två olika färger alltså. Och en klarblå pennkjol men dragkedja. Ska försöka komma ihåg att lägga ut bilder ikväll. Somsagt kom jag hem för ett tag sedan och har tittat på bebisarna som föddes inatt. Nu har vi både Millie och Desideria med små bebisar. Kolla på hemsidan för bilder och info! Det kommer bli fina avelsdjur till salu! ;)

Nu ska jag strax åka med mamma till Maxi och handla middag. Ikväll kommer mitt hjärta hit, vi har inte setts sedan i tisdags, det är nog det längsta på länge! Jag har önskat att vi ska kolla på en riktig tjejfilm, hoppas han går med på det bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela