mariauusimaki

nyp mig

Publicerad 2012-02-08 23:02:05 i Allmänt,

Efter som Spånga ALLTID ska strula till det blev det strul även idag. Vi skulle få våra studentmössor! Förstå vad vi längtat, men ne, alla klasser utom vi fick för att vi råkade vara på praktik när de andra beställde och vi fick beställa själva i efterhand. Har du lätt att få nervsammanbrott - börja inte på Spånga. Gillar du att bli överraskad och byta lärare stup i kvarten, få massor av inställda lektioner och en sjukanmälan som inte går att komma fram på - då kan du välja Spånga. Nej jag är faktiskt nöjd med linjen jag går. Bara skolan som är lte high chaparall. De senaste veckorna har jag gått och väntat på ett besked. Beskedet fick jag igår, och jag har två månaders vikariat på Animalen! Kliniken där jag hade praktik. Det är så underbart skönt och roligt att ha ett litet jobb efter studenten iallafall! Den här kvällen har jag tränat, tränat och tränat. Först ett urkul danspass. Jag blir så otroligt glad av att dansa! Efter det var det ett konditionspass med styrka och flex. Jag älskar att få göra något igen. Har saknat gymnastiken så! sedan jag kom hem vid 9 har jag inte gjort något annat än att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela