mariauusimaki

Underbara söndag!

Publicerad 2012-02-26 16:51:15 i Allmänt,

Gårkvällen var otroligt rolig med många vänner och skratt. Marcus och hans band var grymt bra! De är med i en av världens största musiktävlingar. Spelningen igår var en deltävling som följs av en semifinal och tillsist en slutfinal. Igår kammade de hem vinsten med hela 25 röster mer än bandet som placerade sig tvåa. Väldigt kul, och de förtjänar det verkligen!

Kvällen blev sen och vi klev innanför dörren strax före 3, då var jag hungrig som en gris eftersom jag bara ätit frukost och lite sallad på dagen.. Så efter att jag ätit gick jag äntligen och la mig! Vaknade av att solen lös in i rummet imorse, så härligt! Gjorde mig lite iordning och åkte in till Elgiganten och köpte ett par hörlurar, för mina är helt krossade av någon anledning..Köpte också lite schampoo och sånna där nödvändigheter tills jag ska iväg. När jag kom hem satt jag bra länge i solen, det var så otroligt skönt!

Har också hunnit fixa lite med djuren och packat lite. Om en och en halv timme ska jag åka in till stan för ett danspass och avsluta den här dagen på det bästa sätt som går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela