mariauusimaki

wow

Publicerad 2012-02-12 16:56:58 i Allmänt,

Kom hem från föreläsningen för ett tag sedan. Föreläsaren är helt fantastisk och kan allt! 6 timmar om hästens anatomi varav 3 timmar gick till mag- och tarmsystemet. Komplicerat med attans så intressant! De anställda hade dessutom fått nys om att jag skulle jobba där i sommar och var så glada över det! Åhh vad jag längtar. Det kändes så coolt att gå in genom dörrarna och tänka; det här är min arbetsplats snart. Jag kan inte beskriva min lycka!

När jag kom hem gick jag ut på en promenad i den sista solen för dagen, det var precis på gränsen till plusgrader, så himla skönt! Försöker få tag på mamma för att veta hur det gått på utställningen idag men jag antar att de sitter på årsmötet. Så tråkigt att jag inte kunde vara med på det..
Har gjort kligröt åt alla djuren, bebisarna tyckte det var lite småkonstigt men var roligt att gå i och bli kladdig om tassarna. Sötnosar.

Ikväll är det plugg med mitt hjärta som gäller. Vi kämpar igenom hans matte tillsammans och jag tänkte köpa lite choklad och annat gottis för att göra det hela lite roligare! Om jag hinner ska jag försöka plugga lite djursjukvård också. Ha en bra söndagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela