mariauusimaki

allt och inget

Publicerad 2012-01-30 16:01:39 i Allmänt,

Ja hallå ja!

Som jag sa igår skulla vi vara ambitiösa och åka upp tidigare till skolan för att plugga. Men uppgiften som läraren skulle lagt upp på internet låg inte där, och läraren var sjuk! Så det var lite svårt och plugga...
Så vi väntade några timmar och skrev sedan provet. Vi fick veta resultatet på en gång och jag är toknöjd!

Kom hem rätt tidigt och har fixat med anmälningarna till KM sedan dess. Gjort alla listor som ska göras och så. Skönt att ha det ur världen! Nu funderar jag på att göra ett tappert försök till att plugga lite för att om en timme eller så bege mig mot mitt andra hem.

Om någon känner för att ge mig en semla är det helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela