mariauusimaki

Bra dag!

Publicerad 2012-01-09 15:59:32 i Allmänt,

Jag har haft en toppendag idag! Izor och Izzoz har flyttat till Norrköping och kommer få det jättebra! Därefter satt jag i telefonen och letade praktikplatser på djurparker. Men alla är fullbokade. Men den är en djurpark kvar som jag ska ringa.

Vid 1 mötte jag upp marcus på stan och åt lunch. Sen släpade han sig upp till körskolan och bokade en lektion. Bäst för han att han tar de där kortet snart, han har sååååå många skjutsar att ta igen ;) Jag köpte också nya träningsbyxor! Nu måste jag börja träna, annars var de i onödan!

Nu ska jag förbereda väskan lite inför skoldagen imorgon. Jag längtar tror jag. Jag älskar lov över allt annat men gillar också rutinerna på vardagarna. Ikväll kommer marcus och då är det filmmys till Sherlock Holmes. På onsdag ska vi gå och se den nya på bio!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela