mariauusimaki

det där med söndagskvällen

Publicerad 2012-01-08 22:17:44 i Allmänt,

Trots att man är ledig på måndagen är alltid en söndagskväll en söndagskväll. Det är som att var sjunde dag ska hjärnan gå på högvarv och man ska tänka hitan och ditan. Den här kvällen har jag gjort stora försök till att intala mig själv att det är kul att träna. För jag märkte nu i fjällen när jag var ute hela dagarna att trots feber var jag på ett enormt bra humör! Min syster är en klippa när det gäller träning. Vart är mina gener för motivation till träning?. Jag blir mest sur på mig själv när jag blir påmind om att träning skulle behövas. Sara boxas en gång i veckan på friskis. Det kanske skulle vara något. För det börjar bli synd om marcus som oftast blir drabbad av min verbala ilska. Det vore bättre om en boxningspad fick drabbas! ;-) Boxning kanske är något? Och om det är kul behöver jag inte tråka ut mig på löpbandet lika ofta. Med snygga träningskläder tror jag allt blir lite enklare och roligare. En sväng till stan imorgon kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela