mariauusimaki

en stjärna har slocknat

Publicerad 2012-01-16 13:42:00 i Allmänt,

Usch jag sov pissdåligt inatt! Och när klockan ringde mådde jag som jag förväntat mig, förkylningen 4-0! Gick in till Prinsessan för att se hur hon mådde, men var förberedd på att hon inte mådde något alls. Dessvärre gjorde hon det, hon var halvdöd.. Hon låg kvar i sin fleecebädd som jag la henne i på kvällen. Som tur var tog det bara ett par minuter så var hon död.

Självklart blir jag jätteledsen när något av djuren dör. Men Prinsessan han varit min i nästan 5 år, dessutom var hon min första self. Vi var på så många utställningar och hon sopade borden totalt! Hon har haft en himla otur med en hemsk livmoderinflammation, hakböld och luftvägsinfektioner. Men hon hade alltid världens piggaste och gladaste ögon. Tillochmed imorse när hon var halvdöd. Min fina GP Malaxis Xangria Princess, aldrig kommer jag glömma henne ♥

Så dunderförkylning plus dött marsvin = hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela