mariauusimaki

fullt hus

Publicerad 2012-01-26 19:53:45 i Allmänt,

Jag har nämnt det massor av gånger. Saras tyskar! Hon har två tyskar här som hon var hos i våras, och nu är det alltså deras tur att vara här. Hon var där för att träna tyska, och de är här för att träna engelska. Vi har just ätit middag, det är ovant att allt man säger måste man säga på engelska. Det gäller att tänka till! Men det är nog bra träning för oss andra också..

Nu har jag hittat ett litet skrymsle i köket där jag kan få lite lugn och ro till att plugga. Har en uppgift som ska in imorgon. Har redan börjat på den så det är bara lite kvar.

Jag hade tänkt träna idag, men jag har en sån jädrans träningsvärk från boxningen i tisdags! Mina ben är stela som pinnar och vänsterarmen kan jag knappt använda. I skolan gick jag som om jag skitit på mig..Så det blev ingen träning idag! Det kanske egentligen är vad som behövdes men det är svårt när jag knappt kan sätta mig ner på en stol. haha otränad....Slutar tidigt imorgon så jag kanske slår till med en långprommis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela