mariauusimaki

godmorgon!

Publicerad 2012-01-09 10:41:47 i Allmänt,

Tog en sådär lagom sovmorgon till 10 idag! Om en halvtimme kommer några marsvinsköpare och ska köpa Izor och Izzoz. De ska få gå i petavel. Himla roligt!Izor är creamhanen som vi i sista sekund bestämde oss för att sälja för att vecket såg ut att vara borta. Men det var bara tillfälligt för nu är det tillbaka. Och igår ringde en jättegullig familj där hela familjen är intresserad. Vissa djur fäster man sig mer vid och har svårare att sälja. Då är såna här familjer perfekta!

Annars under dagen ska jag lägga lite arbete i petklass. Jag ska sammanställa en lista för alla domare blandannat, och skicka iväg lite mail. Ska också försöka ringa till lycksele djurpark och fråga om praktik. Sen har jag tänkt att åka in till stan och köpa snygga träningskläder. Oooooch om jag hinner plugga lite.

Men först ska jag leta efter min röst, tror den finns längst ner i tekoppen..


Izor till höger. Visst har han ett underbart huvud och ögon? Han kommer ge underbara petbebisar!


Chindiras nya kull. Funderar på Jaguar och Jotun! Ser ni öronen på buffen?? Varför ska han vara amerikan när vi äääntligen får en unge med stora öron?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela