mariauusimaki

idag kan man säga att imorgon är det fredag

Publicerad 2012-01-12 08:17:37 i Allmänt,

Jädrans vad trögt det var att gå upp imorse! Log och slingrade mig runt täcket så länge jag kunde tills jag var tvungen att lämna den varma sköna sängen..Fast å andra sidan, när sängen är varm är det de värsta som finns att lämna den, och då kan dagen bara bli bättre!

Idag får jag veta resultaten på religion och artskyddsprovet. Nervös! Vi ska också ha möte med våran projekthandledare och stämma av lite hur det går. Jag ler fortfarande från gårdagens träning. Vi ser verkligen framsteg och det är såå mysigt att jobba med hästar.

Ikväll ska jag eventuellt på ett pass på friskis, det beror på sara då hon har ont i benet. Hoppas att det är bra idag, vill komma igång nuu!!

Ha en underbar dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela