mariauusimaki

jag hjärta häftapparaten

Publicerad 2012-01-29 14:35:06 i Allmänt,

Jag fullkomligt störtälskar att häfta ihop arbeten. Känslan är så skön, när det är helt klart och man kan häfta ihop det! Jag gjorde det just med den stora uppgiften jag gjorde klart i lördags.

Jag hade helt förträngt att jag har ett prov imorgon, inlämning på onsdag och glosförhör i anatomi på torsdag. Så jag kan ta och glömma solen och välkomna plugget istället! Jag är sjukt sugen på att baka något, livet med plugget blir så mycket enklare då. Men jag har faktiskt lovat mig själv att bli nyttig. Men å andra sidan promenerade jag både igår och idag. Och idag skulle jag egentligen ha fikat hos rebecca men som inte blev av. Så jag har en fika till godo. Det blir en fika nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela