mariauusimaki

lördagsmorgon!

Publicerad 2012-01-28 09:50:44 i Allmänt,

Godmorgon allesammans!

Jag måste varit världens tråkigaste igår. Vid 10 skulle vi kolla på film och jag somnar nästan på en gång och vaknar när filmen är slut! Jag är så trött efter den här veckan! Det har hänt så mycket och den har gått i racerfart! Eftersom jag somnade så pass tidigt vaknade jag rätt tidigit idag, så nu tänkte jag sätta mig och plugga lite medans marcus sover!

Dagens planer är att åka upp till stockholm och hitta present och marcus bror och min syster. Som tur är vet vi vad vi ska köpa till båda så vi behöver inte springa runt och leta en massa.


Jag skulle också vilja ha ett bord där man verkligen kan sitta och plugga! Det är skönt att plugga här hos marcus för jag koncenterar mig bättre när det ser proffsigt ut med ett arbetsbord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela