mariauusimaki

onsdag

Publicerad 2012-01-18 07:49:25 i Allmänt,

Godmorgon!

Det blev många timmar i skolan igår! Roligt att så många ville komma på öppethus! Jag var så grymt törstig under hela kvällen (kanske för att vi pratade iprincip oavbrutet) så påvägen hem körde jag in i mc donalds drive in och köpte en cola! Sånt händer typ en gång per millenium för mig!

När jag kom hem stupade jag i säng på en gång och tvättade inte ens bort sminket! Så då fick jag gå upp tidigare idag istället för att duscha och allt såntdär. Idag är vi återigen lediga, onsdagar är bra sköna! Så som vanligt ska vi jobba projektarbete hos evelina. Stannar även över natten där så vi kan plugga länge.


sneakpeak från vårt projektarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela