mariauusimaki

torsdag

Publicerad 2012-01-26 16:06:38 i Allmänt,

Vilken dag! Den har varit helt fantastisk.

Började med en lektion där vi fick tillbaka ett provresultat och jag blev galet nöjd! Hade rätt mycket tid att fördriva mellan 11:30 och 14:30 då intervjuen var så jag åkte till skärholmen och shoppade lite! Ett par jeans och en lite vårig tröja! Nu har vi haft snö ett tag så jag kan gärna ta vår nu :) Åt thaimat gjorde jag också!

Sedan var det dax för intervjun. Det kändes bra! De skulle höra av sig inom några dagar! Men jag har också en hel del att fundera över..

Om ett tag ska jag hämta saras tyskar, haha skumt det låter.., i stan. Sen är det plugg som gäller och natten spenderas hos mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela