mariauusimaki

en dag att minnas

Publicerad 2012-03-21 17:01:01 i Allmänt,

Igår var jag till Sara och firade henne på hennes födelsedag! Som jag saknat henne! Det är underbart att vi är vänner igen, jag ångrar det inte en sekund! Iallafall blev vi bjudna på underbart god marängswiss, nybakta bullar och en massa annat gott! Förhoppningsvis ses vi nästa vecka också :)

Kom hem därifrån rätt sent igårkväll så jag gick bara raka vägen till sängen. Skogshuggarna kom tillbaka här om natten också, och inte var de tysta inte! Men det känns ändå skönt att det bor några fler här i huset ändå.

Idag har varit en mycket bra dag. Jag har blivit överröst men en massa fina ord och har spenderat dagen med elbilen och nycklarna för mig själv. Härligt att bli ivägsläppt själv sådär!
Nu tänkte jag jobba lite matte och sen ska jag göra mat, ikväll blir det thaimat och jag kan göra det huuuur stark jag vill för det är bara jag som ska äta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela