mariauusimaki

fram och tillbaka

Publicerad 2012-03-11 16:13:42 i Allmänt,

Nu sitter jag på tåget påväg upp till Furuvik igen!

Jag är mycket nöjd med gårdagens utställning. Hade bara Galea med mig och hon fick 88p och cert. Min pingla ♥
Efter utställningen åkte jag hem till marcus och firade hans pappa med god mat, trevligt sällskap och fika! Idag hade jag tänkt att ta en riktig sovmorgon men vem vaknar halv 9 och är jättepigg? Men det har varit en skön dag ändå! Har pysslat lite med djuren, tagit en promenad i solen med mitt hjärta och packat om väskan litegrann!

Nu är vi alldeles snart i Uppsala och jag är framme i Furuvik om drygt en timme. Då ska jag springa upp till vandrarhemmet och lämna av min väska, sen ska jag vidare och handla mat för veckan! Det lär bli en tidig kväll ikväll, om jag ska orka med en hel vecka till! Men det är så roligt så att det är värt att behöva gå upp omänskligt tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela