mariauusimaki

fredag

Publicerad 2012-03-23 17:22:39 i Allmänt,

Sitter på tåget påväg hem från Furuvik. Det har varit en väldigt bra med otroligt fysiskt krävande vecka! Mycket tungt arbete och jag har hittat muskler jag inte hade en aning om att jag ens hade ;)

Kommer hem vid 8 och då ska jag snabbt som attan slänga i mig lite mat och fräscha till mig lite. Sen rullar jag, syster, några kompisar och min kusin Johan mot fryshuset där marcus är med i en semifinal för en stor musiktävling med hans band. Det blir en sen kväll och lär inte komma hem förän vi 3.

Jag är så stolt över marcus och de andra killarna i bandet. De flesta har jag känt sedan jag bara var 1 år! De lägger verkligen ner sin själ i det här och jag önskar såå att de går vidare till den slutgiltiga finalen! Det förtjänar de verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela