mariauusimaki

gårdagen

Publicerad 2012-03-18 12:42:08 i Allmänt,

Hade en mysig dag med syster på stan igår. Vi shoppade lite kläder och skor. Det är bra att vi har samma skostorlek, då kan vi köpa skorna tillsammans! Igår köpte vi två par skor, de ena paret ska jag ha på min student, så dem tänker jag inte visa!

Om ungefär en halvtimme ska jag gå till bussen och bege mig upp mot furuvik igen. Nästa helg ska jag ta bilen, ska bli skönt att slippa ägna hela helgerna åt att sitta på ett sketet tåg!
Har som tur var lite middag och frukost kvar hemma så jag slipper åka in och handla ikväll, skönt! Så istället ska jag plugga lite matte tänkte jag :)


ena paret skor och en mysfika med syster <3

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2012-03-21 21:50:38

Åhhh Maria vart har du köpt skorna? Underbara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela