mariauusimaki

helt klart måndag

Publicerad 2012-03-26 17:05:46 i Allmänt,

Idag är det ingen tvekan på att det är måndag. Jag är mer trög än vanligt och allt i min väg går snett. Men ändå har det varit en sån bra dag så jag har bara skrattat åt det. Som tur var hade djurvårdaren jag gick med idag en typisk måndag också. Då har man lite bättre förståelse för varandra liksom!

Idag har dagen gått jättefort och när det var lunch trodde jag inte klockan var mer än 9. Kom hem för drygt en timme sedan och har ätit lite kakor samtidigt som jag har mailat lite mail till föreningar och petdomare. Jag ska ha en utställning i Järna i höst och det ska bli så roligt att få fixa allt själv! Har börjar planera den redan nu, haha..

Resten av kvällen ska jag plugga och förbereda en studie jag ska göra på en schimpans imorgon eller på onsdag. Schimpansen är 4 år gammal och är full i bus så det ska bli spännande att studera henne!

Glömde lägga upp en bild från min och marcus härliga lördag, så här kommer den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela