mariauusimaki

ibland blir det bara så..

Publicerad 2012-03-18 19:00:52 i Allmänt,

Jag kom inte iväg den tid som jag tänkt. Allt kändes allmänt pissigt när jag skulle åka och när jag satt där på busshållsplatsen och såg att de ändrat busstiderna och min buss inte gick så rann det över helt enkelt. Gick hemmåt och efter ett smärre sammanbrott och en middag med familjen kändes allt lättare! Nu sitter jag på tåget och är snart i Uppsala. Det ska bli så skönt att få komma fram och bara lägga mig i sängen, och inte behöva göra middag i min ensamhet först!

Jag tror jag har glömt att nämna att lilla Karisma flyttade i helgen. Hon har flyttat till marsvinshimmelriket hemma hos Denise! Det har aldrig känts såhär bra att sälja en marsvinsbebis! Jag vet att hon kommer få det toppen och att hon dessutom kommer att få visa sitt rätta jag på utställningsplattan!

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2012-03-21 21:49:45

Åhh raring Maria! :D



Det är betydligt lugnare mellan damerna nu, Måna (Karisma) håller sig till Penny som skyddar henne från Maggan som är lite för ivirg. Men Maggan har varit mycket rar mot henne idag och Måna är ute och spatserar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela