mariauusimaki

måndag

Publicerad 2012-03-19 19:00:20 i Allmänt,

Hej!

Igårkväll när jag kom fram var jag så trött att jag stupade i säng på en gång! Även fast klockan bara vad 9..haha

Idag har varit en bra dag! Trots lite snöoväder tidigare på dagen blev det sol på eftermiddagen! Dagen har gått fort och jag har hunnit med att handla mat för hela veckan. Nu står en lasange inne i ugnen som räcker till många matlådor! Jag har bestämt att jag ska bli nyttig nu, när jag varken kan gå på pass på friskis, hinner inte ut att gå innan det blir mörkt men får gratis bullar varje dag till praktiken finns det bara ett reslutat. Frånochmed nu ska jag bli nyttig och försöka äta så lite kolhydrater som möjligt! Därför har jag abourgine (stavning för grönsaken eller folkslaget?) som lasangeplattor idag! Har hört att det ska bli gott. Får ge en utvärdering sen ;)  

Medans lasangen har stått inne har jag hunnit ta en lång skön dusch, druckit en kopp te, svurit åt folk som inte kan svara på mail, slagit rekord i likes av en statusuppdatering jag gjort på facebook, pratat med familjen ooooch nu sitter jag här! Och snart är lasangen klar! Efter maten tänkte jag ta och plugga lite lite granna sen blir det en helkväll med datorn på magen, en kopp te i handen, och ett par Vampire Diaries ansvitt!

Jag gillar det här med att göra exakt vad jag känner för! Jag kan inte bestämma mig vad som är roligast, bo hemma eller bo själv! Tror nog båda. Det som saknas mest är min allra bästa marcus! Längtar så till sommaren då man kan åka iväg på små spontanmyssemestrar! Som i somras när vi åkte till Trosa och gick runt i hamnen och fikade hela dagen. Det är glädje för själen det ♥ 


I Trosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela