mariauusimaki

middagsbegär

Publicerad 2012-03-22 19:10:43 i Allmänt,

Hej!

Har ätit middag för en stund sedan. Häromdagen vart jag jättesugen på lingonsylt och jag äter inte potatisbullar så det fick bli köttbullar till. Men jag äter ju inte köpeköttbullar så idag har jag minsann rullat mig egna köttbullar! Har just smällt i mig rätt så många och det satt fint. Och lingonsylten var utsökt. Jag äter lingonsylt typ 1 gång per år för egentligen tycker jag det är rätt äckligt. Men nu har jag fått min årliga dos och klarar mig ett tag till utan ;)

Förutom att rulla köttbullar har kvällen gått åt till att duscha och plugga inför högskoleprovet. Har snart tragglat mig igenom hela Matte A kursen! Nu överväger jag om jag orka gå och göra en kopp te tills jag kollar på några avsnitt av Vampire Diaries eller om jag ska vara utan.

Det har varit en slitsam dag på praktiken idag, jag har mockat, mockat, mockat och mockat. Och med blåsor i händerna och en ont rygg har jag inte ens gjort hälften av alla hägn. Men det lönar sig, djuren blir så glada när de får iordninggjort för våren.

Imorgon åker jag hemåt igen och kvällen kommer bli minst sagt underbar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela