mariauusimaki

onsdag

Publicerad 2012-03-28 18:21:05 i Allmänt,

Idag var det en händelserik dag på praktiken! När man är med djur vet man aldrig vad som händer.
Jag fick iallafall en studie gjord på schimpansbebisen och nu kan jag börja göra skoluppgiften. Men idag tänker jag ta en helt pluggfri dag! Jag har pluggat varenda dag när jag varit här, trots att jag skulle kunna somna såfort jag kommer hem. Så idag tänker jag bara lägga allt åt sidan och istället har jag suttit på IKEAs hemsida i 2 timmar. Jag skulle kunna vara på IKEA en hel dag om jag fick! Om/när jag flyttar hemifrån kommer jag spendera all ledig tid där! Nu har jag suttit och tittat lite vad jag vill ha för stil och har nog bestämt mig!

Nu är det nog dags att göra någon slags mat, sen blir det nog lite film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela