mariauusimaki

pizza

Publicerad 2012-03-27 16:42:21 i Allmänt,

Idag ringde mannen som äger vandrarhemmet och frågade om jag ville ha pizza ikväll. Och jag tackar inte nej till gratis mat som jag slipper laga! Nog för att jag älskar att laga mat så har jag så mycket att plugga inför högskoleprovet och andra uppgifter så den där timmen är värd att få lägga på plugg! Dessutom tycker jag det var jättegulligt av honom och bjuda mig på mat! Trevlig prick det där!

Kom hem för en liten stund sedan och är dödstrött! Det blev en rätt sen kväll igår då mitt ena bakdäck bestämt sig för att inte hålla tätt. Som tur var bor skogshuggarna kvar här så de fick hjälpa mig att byta till reservdäck sent på kvällen! Imorgon tänkte jag åka till en mack för att kolla luften i reservdäcket. Bilar alltså...

Idag ska jag anmäla till Stämman den 14 april och Kallhäll den 21 april. Jag ska ha med mig en ny liten bedårande pe white hane som fyller 2 månader precis dagarna innan. Han är fantastiskt fin och det ska bli roligt att få en bedömning på honom. Självklart följer Galea med också, som väntar på sitt sista cert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela