mariauusimaki

sista dagen

Publicerad 2012-03-29 17:01:21 i Allmänt,

Imorgon är det sista dagen här i Furuvik. Det är helt sjukt vad fort en månad har gått! Jag har haft otroligt roligt och lärt mig massor. Det har varit häftigt att vara så nära "vilda" djur.

Det jag längtar tillbaka mest till är nog vardagen, slippa bo med människor jag inte känner. Jag tycker att marcus är slarvig, men jag har konstaterat att han är inte en av de värsta, det finns värre!
Nu ska jag ta och städa ur det värsta ur mitt rum, resten får jag städa imorgon bitti innan jag åker till praktiken. Ska ta en sista titt på matten innan högskoleprovet på lördag också. Jag antar att jag inte kommer vara så pigg på att plugga imorgon när jag kört hem hela vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela