mariauusimaki

tröttmössa

Publicerad 2012-03-15 18:19:41 i Allmänt,

Jisses vad trött man blir av att jobba stenhårt från 7-16! Jag är dödstrött vid klockan 6 på kvällarna! Men jag har lyckats hålla mig vaken till minst 8 iallafall! ;)

Den här veckan har gått minst lika fort som den förra. Imorgon är det redan fredag! Får se om jag åker hem till Södertälje eller om jag åker till en kompis här i närheten :)

Om kvällarna pluggar jag häcken av mig inför högskoleprovet. Jag måste klara ett högre snittpoäng den här gången. Gör jag inte det vet jag inte vart jag tar vägen. Då är jag konstaterat osmart. Men jag sitter iallafall här med kursboken i matte A som jag repeterar igenom. Än så länge ser ver väldigt bra ut men det blir svårare framåt slutet. Har pluggat matte i ett par timmar nu så jag funderar på att ge upp. Dessutom är kakorna slut! Hade inte bussarna gått så sällan här så hade jag åkt in och handlat något riktigt gott, för då kan man plugga hur länge som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela