mariauusimaki

Grattis ♥

Publicerad 2012-05-06 12:54:34 i Allmänt,

Gårkvällen var outstanding. Mina fina vänner, vad skulle man göra utan dem!? Vi köpte mat ifrån kolgrillen som vi sedan toppade med glass, grädde, chokladsås, marränger och allt som hör till födelsedagsfiranden! Lite filmmys och skratt. Världens bästa kväll! Grattis finaste Jenifer ♥

Det blev en sen kväll och jag kom inte innanför dörren förän vid halv 2. Hurtig som jag är vaknade jag strax innan 10 och nu på förmiddagen har jag suttit och gjort alla inbjudningar till studenten, planerat den enda lediga helgen jag hade fram till sommaren, och anmält till utställningen i Eskilstuna den 19 maj.

Nu ska jag sätta igång med lite plugg, den där jäkla uppgiften blir aldrig klar! I eftermiddag kommer marcus och hjälper mig med den.

Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela