mariauusimaki

hemma från ödemarken

Publicerad 2012-05-25 11:26:46 i Allmänt,

Jag har aldrig i mitt liv uppskattat en stol, en vanlig toalätt och en dusch såhär mycket i hela mitt liv!
Vi har varit till Kopparbo, någonstans i närheten av Köping i fyra dagar med kursen viltvård. Bott i tält, utan el eller dusch. Men det har varit en rolig vecka, trots galet kalla nätter! Kom hem igårkväll och tog en låång skön och välbehövlig dusch!

Idag är vi lediga. Eller ja, en stor uppgift ska göras om veckan. Har fått massor gjort redan faktiskt, har ringt och bokad tid för Hepatit A vaccination till Kroatien, tandläkartid för att få en bettskena att ha på nätterna och fixat med lite grejer till SM. Egentligen borde jag inte sola mer för att jag har varit ute i solen konstant sedan i måndags, men man kan ju inte sitta inomhus i det här vädret! Kanske får ligga i skuggan men den halvan och kroppen som fått lite mycket sol..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela