mariauusimaki

sopar bort dammet

Publicerad 2012-05-18 22:36:24 i Allmänt,

Oj vad det var länge sen! Jag har tappat suget att blogga faktiskt, känner att det är så ointressant att läsa om mig. Tänker inte rada upp allt som hänt sedan sist jag skrev utan berättar bara vad jag gjort idag!

Jobbade min andra gång på Animalen. Gick helt själv som sköterska till veterinären och har fått göra massor. Det är ofattbart att jag är djurvårdare! Sen jag kom hem har jag pluggat och skrivit klart på uppgiften som har snott all min lediga tid på sistone. Nu är den klar, eller ja. Den ska vara på 4 sidor och nu är det på 6 sidor så jag måste försöka få ihop det på något vis.

Imorgon är det utställning i Eskilstuna. Kvällsutställning! En himla bra idé tycker jag, grillbuffé och grejer ska det bjudas på! Jag ska döma petten, och själv ställa två djur i ras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela