mariauusimaki

egentid är guld värd

Publicerad 2012-09-23 19:26:00 i Allmänt,

När mitt hjärta började jobbet idag vid 3 idag åkte jag in till stan och strosade lite för mig själv. Jag gillar att gå på stan själv - då kan man tänka, välja, ångra sig, fundera, fundera lite till, gå tillbaka till den första butiken igen osv. Idag kom jag hem med en ny neccisär till mig, och ett par tuffa byxor åt Line. Hoppas på att få tillfälle att åka dit nästa vecka. Det är så svårt att bo lång borta från dem, önskar jag kunde vara där varje dag och se henne växa och utvecklas. Mitt lillhjärta.
 
Nu har jag precis lagat en god gryta med mamma som vi just ätit. Och har nu tagit plats i soffan med en kopp te, datorn och lite härlig musik. Numera gillar jag söndagskvällarna! När marcus har slutat ska jag hämta han på jobbet för att sedan åka till honom! Imorgon är det dax för lite mera jobb på Animalen. På kvällen ska jag äta middag med mina fina vänner ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela