mariauusimaki

Godmorgon onsdag!

Publicerad 2012-09-19 09:05:46 i Allmänt,

Godmorgon på er!
 
Jag har varit uppe sedan 7, hunnit köra mamma till jobbet och åka till Animalen för  att lämna in Kajsa. Hon ska sövas och tittas på i svalget, då något verkar sitta där och irritera. 
 
Kom hem för ett tag sedan så nu ska jag svara på lite mail och göra annat viktigt innan det är dax att åka in till Animalen igen och vara med när de undersöker Kajsa. Eftersom hon har ett ganska kraftigt blåsljud på hjärtat (som jag hatar mig själv för att jag inte gjort ultraljud på än) så är narkosen en väldigt hög risk för henne. Men med duktiga sköterskor och veterinärer ska det nog gå bra. Det blir bara en lätt sövning. Det ska iallafall bli skönt att få vara med, för ni som känner mig vet hur nojjig jag är över henne..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela