mariauusimaki

lite jobb

Publicerad 2012-09-20 20:49:59 i Allmänt,

Hej på er!
 
Idag vikarierade jag för en annan sköterska på Animalen. Hon är i Spanien så jag ska jobba för henne i en vecka framöver. Det var så otroligt roligt att vara tillbaka bland de där härliga människorna igen. Trots att det bara var tre veckor sedan känns det som evigheter sedan jag var där, jag var lite nervös att jag skulle misslyckas med att ta blodprover och så men det gick strålande. Kanske för att jag drömt om att jag tar prover i sömnen...
Är man desperat efter jobb då??
 
Slutade vid 5 och sedan dess har jag fixat med lite praktiskt kring utställningen jag håller i den 29 september. Det är många mail som ska skickas, domare kontaktas osv osv.
 
Nu ska jag fylla min andra gigantiska kopp te för kvällen och ta den dagliga titten in på arbetsförmedlingen! Först ska jag titta lite på bilderna från studenten! Jisses vilken lycka det var, den är obeskrivlig!
Delar med mig av en tårögd bild. Jag har just mött familjen efter att vi sprunit ut
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela