mariauusimaki

Inredning

Publicerad 2013-08-13 09:51:23 i Allmänt,

Jag kan spendera timmar framför olika inredingssidor, billiga som dyra. Ibland blir det någon köpt, men oftast sitter jag bara och letar efter idéer och inspiration. Jag älskar inredning, någon litet kan verkligen förändra ett helt rum.
Det bästa är ju att jag har hela 4 rum att kunna inreda!
 
Just nu är jag sugen på att inreda vardagsrummet i en marockansk/marrakech stil - fast ändå ljus.
Ett tag var jag väldigt inne på vitt, allt skulle vara vitt! Det har jag nog fått från mamma, hon älskar att inreda i vitt.
Det är fint med lite mörkare detaljer till vitt tycker jag, den mörkaste detaljen jag har hemma just nu är mitt vardagsrumsbort i ekfanér..och hur mörkt är det!?
 
Det är nog extra lockande att köpa fina inredningsdetaljer nu, när lägenheten är vattenskadad och ser ut som ett tredje världskrig har gått igenom. Vi längtar tills vi kan flytta tillbaka igen, då ska det blir fint!

Det är är jag sugen på just nu, ljust men ändå med svarta inslag! Allt från Louise Interiör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela