mariauusimaki

Shopping

Publicerad 2013-08-11 17:49:05 i Allmänt,

Har haft en heldag på stan med mamma. Det är allt för sällan man gör sånt tycker jag. Det blev en hel del shopping för oss båda och en mycket god och lång sushilunch i solen!

Jag är glad att jag har en sån bra relation med min mamma. Den där typiska "jag-avskyr-mina-föräldrar-och-vill-inget-annat-än-att-flytta" perioden var inte sådär jättelång för mig. Vi har kommit bra överens hela tiden tycker jag! Sen har jag ju flyttat ändå, men det är bra skönt att komma hem ofta.

Nu ska jag läsa igenom allas blogginlägg tillsammans med en stor, härlig kopp te. Ikväll blir det filmmys med min fina och ladda för en ny arbetsvecka!

En liten tjyvkik på ett av plaggen - en virkad klänning. Från Vero Moda.
 
 
Väskan kärade jag ner mig i direkt, kan man få nog av väskor?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela