mariauusimaki

Första inköpet!

Publicerad 2013-02-03 09:45:19 i

Igår efter jobbet mötte jag upp mamma för en första runda på Ikea! Jag hade bara tänkt att köpa lite som fick plats i en pappkasse för att kunna ha det i mitt rum.
Men vi kom hem med en stor byrå, en tvbänk, torkställning och porslin! Men möblerna och torkställningen var ett erbjudande så jag passade på. Hade ju tänkt att köpa såna möbler begagnat men sen när jag såg att de var nedsatta flera hundra var jag tvungen, har så länge kollat på den serien!

Nu är det dags för lite söndags-te-mys innan jag hör några ord från mitt hjärta som troligtvis sover fortfarande efter nattens spelande..
Framåt eftermiddagen ska jag åka till mormor och se vad hon har som jag kan få till flytten!

Det blir lite trångt med alla kartonger i mitt rum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela