mariauusimaki

Godmorgon!

Publicerad 2013-02-10 09:52:00 i Allmänt,

Jag är fast på olika inredningssidor och tidningar. Spenderar all med lediga tid framför dem. Ju mer jag sitter där inser jag att jag har en lägenhet. Ett eget boende att inreda, skapa, forma hur jag vill. Den känslan är obeskrivlig.

Jag försöker att inte köpa för mycket "onödigt" till en början. Såsom fina sängkläder, handdukar osv. utan tar det som vi har. Att inreda sovrummet ska nog bli det roligaste. Jag vill ha en hotellkänsla där. Med en vacker sänggavel, lyxig tapet, fina sängkläder och massvis med kuddar.

Igår hamnade jag på Ellos hemsida, visste bara om att de hade kläder men de har ju något enormt med inredning. Och till mycket bra priser! Men jag ska inte handla något nu, det får vänta och se vad budgeten säger efter det sista ikeabesöket. Känns lite viktigare att ha en säng och ett bord först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela